Uslovi prodaje

Uslovi prodaje na web shopu
FuturaToneri.ba
Futura Multimedia d.o.o. Tuzla je prodavac, a kupac je svako pravno ili fizičko lice koje preko web shop-a kupi proizvod/e, te izvrši plaćanje po predračunu ili pouzećem.
Naš web shop aktivan je 24h dnevno, s tim da mu pristup može biti povremeno onemogućen radi održavanja ili eventualnih tehničkih problema.
U slučaju da traženi proizvod trenutno nemamo na lageru, bićete kontaktrani radi dogovora. Robu možete poručiti i preko telefona, maila ili Vibera.
Cijene
Cijene navedene na web shop-u izražene su u domaćoj valuti konvertibilna marka (KM), međunarodne oznake BAM.
Cijene su maloprodajne, sa uračunatim PDV-om, a važeća cijena je ona cijena navedena u trenutku primanja narudžbe.
Prodavac je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti, te u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili sedmične akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.
Način plaćanja
Plaćanje se vrši gotovinski (pouzećem) za fizička lica, dok pravna lica plaćaju žiralno po predračunu.
Implementacija kartičnog plaćanja na web shopu i u našem sjedištu je u pripremnoj fazi i uskoro će biti dostupno.
Dostava
Dostavu radimo brzom poštom na teritoriji Bosne i Hercegovine, tj. kupac koji će preuzeti i platiti artikl mora se nalaziti na teritoriji Bosne i Hercegovine.
Moguće je i besplatno preuzimanje u našem sjedištu, ul. Slatina br. 9, Tuzla.
Sve porudžbe koje su primljene do 14h biće poslate istog dana, a sve porudžbe posle 14h biće poslate sledeći radni dan.
Usluga dostave kupcu naplaćujemo 5 KM (ta usluga je inače skuplja kod brzih pošti, ali mi subvencioniramo razliku, tako da kupac plaća samo 5 KM).
Besplatnu dostavu imaju narudžbe koje prelaze 150 KM sa PDV-om.
Dostavu pošiljki brze pošte vrše u skladu sa njihovim pravilima na koja mi nemamo uticaja (dostava do ulaza u zgradu, nema uznošenja robe na spratove, unosa u objekat i slično).
Povrat robe
Imate pravo da se predomislite, te je povrat robe moguć u roku od 15 dana od dana kupovine.
Roba mora biti nekorištena i u originalnom pakovanju, a kupac mora priložiti originalan račun, odgovarajući garantni list i originalno zapakovan proizvod.
Primamo nazad samo neotvorene proizvode bez bilo kakvih fizičkih oštećenja na ambalaži i na proizvodu.
Povrat novca vrši se na tekući račun kupca ili u gotovini (u zavisnosti od načina plaćanja), umanjeno za troškove dostave ukoliko su postojali. Kupac snosi troškove povrata robe prodavcu.
Garancija
U opisu svih uređaja istaknut je vremenski period važenja garancije. Ukoliko uređaj nema naznačen period garancije, taj uređaj ne podliježe garanciji.
Kupac je u obavezi da prilikom prijema naručenog proizvoda isti pregleda i utvrdi da li ima nedostataka.
Ukoliko se nedostaci utvrde isti će biti otklonjeni u garantnom roku. Dužina garantnog roka je navedena u garantnom listu.
Garancija ne vrijedi u sledećim slučajevima:
- ako kupac ne posjeduje originalni račun i uredno ovjeren garantni list
- ako uređaj nije montiran, priključen, korišten ili održavan u skladu sa uputstvom za upotrebu
- ako je na uređaju evidentno fizičko oštećenje nastalo njegovom upotrebom
- ako je zaštitni pečat na uređaju oštećen
- ako je naziv ili serijski broj na uređaju zamjenjen, prepravljen, uklonjen ili nečitak
- ako serijski broj na uređaju ne odgovara serijskom broju na garantnom listu
- ako se garantni list ne slaže sa stvarnim stanjem ili ako je falsificiran
- ako je uređaj popravljalo neovlašteno lice
- ako su kvarovi na uređaju prouzrokovani višom silom kao što su: lomovi, udar groma, poplava, požar, zemljotres, strujni udar, neadekvatna ventilacija ili bilo koji drugi razlog izvan kontrole garanta
- ako je uređaj pokvaren zbog neadekvatnosti sistema u koji je uključen
- ako se napon mreže stalno mijenja i ako je veći ili znatno manji od od 220V(+-5%)/50Hz.
Reklamacija
Skoro svi uređaji se testiraju i isprobavaju prije slanja tako da je mogućnost reklamacije veoma mala.
Ukoliko ipak dodje do potrebe za reklamacijom, kupac je dužan dostaviti uređaj u najbliži ovlašteni servis naznačen na garantnom listu.
Od reklamacija su izuzeti nedostaci koji su prouzrokovani nestručnim rukovanjem i suprotno uputstvu proizvođača za rukovanje proizvodima.
Reklamacije proizvoda se priznaju uz predočeni fiskalni račun i ispravno popunjeni garantni list kao dokaz kupovine.
Servis
U slučaju reklamacije proizvoda informacije o načinu prijave kvara ili slanju ovlaštenom servisu potražite na garantnom listu isporučenom uz proizvod ili nas kontaktirajte na +387 62 181 282.